Idus

Alla inlägg under mars 2008

Av Ida - 2 mars 2008 19:56

Nyhetens behag eller vadå???

Redan mitt tredje blogginlägg.

Men måste skicka en hälsning till min kära vän Lauris som börjar jobba i morgon efter mammaledigheten med Astrid.

Astrid är även Wictors fästmö :-D Ngt som vi föräldrar bestämt och det har Astrid och Wictor förstått för nu hålls det hand, kramas och pussas :-D


Snart är det TV date med gänget i Köping :-D


Av Ida - 2 mars 2008 19:16

Idag har besöken avlöst sig hela dagen. Först kom min brorsdotter Thea och var här en stund, Wictor var super glad över det. Han älskar verkligen sina kusiner!!

Strax efter att Thea kommit kom Anna och Robert. De var på hemresa från Karlskrona efter att ha varit och tittat på melodifestivalen live igår.....Åhhh vad avis jag är på det!!   Innan vi skulle fika på (egengjorda) räksmörgåsar så kom min lillasyster Emma på MC och visade sitt nya skinnställ.

Efter vi fikat och Thea blivit hämtad plingade det på dörren och min mamma och mormor kom.

Anna o Robert beger sig hem mot Kristianstad.Tackar för att de kom inom och jag fick en Anna dos!

Vi dukar fram till fika igen och min lillebror kommer oxå.

När alla gått bestämmer vi oss för att gå ut en sväng och få  lite frisk luft.

Älskar att ha besök men måste erkänna att när man är gravid i V.33 är det inte lika lätt att vara en bra värdinna :-D


Jag och Anna på Melodifestivalens Andra Chansen förra året. Trötta efter en lång tågresa :-D


Av Ida - 2 mars 2008 18:46

Hej!

Tänkte att jag skulle kasta mig in i bloggvärlden och se vart det bär hän. Har tills nu varit en aktiv bloggläsare med vissa favoriter som jag tittar in till dagligen. Får se om detta är ngt för mig.......

Passar på att länka till en av mina favobloggar: http://lisoball.bloggagratis.se/

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards