Idus

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Ida - 8 mars 2008 13:12

ÅHHHHHH blir galen, detta är tredje gången jag skriver om detta inlägg!!!


Jag och Peter är full gång med att städa. Vill ha rent tills ikväll då Laura m. familj kommer. Vet att de inte bryr sig om hur det ser ut här men vill ändå har lite rent och att det ska lukta lite gott..

Wictor har vi lämnat hos min föräldrar, det går lite snabbare när lilleman inte hjälper till :-D

Vi började med övervåningen, vilken dammstuga, och här sover vi... Katastrof!!

Nu har Peter skurat golven här uppe och gett sig på undervåningen, jag "vilar" med att blogga och lyssna på Schlager. Är lite av ett schlager fan. Jag och Anna är ett bra schlager gäng :-D


Angående frågan om det var min slempropp som höll på att lossna så frågade jag BM igår. Hon sa att det var vanligt med slemmiga flytningar under grav.. så det var normalt.

Mina sammandragnignar har jag frågat om innan och även dom är normal.

Så jag är helt normal med andra ord :-D



Bjuder på lite bilder från Andra chansen förra året i Nyköping som jag, Anna och Cattis var och såg live.

Bild 1 är på vår favvo Sanna!

Bild 2 är på mig och Anna :-D

Av Ida - 8 mars 2008 09:32

Har sovit sååå bra i natt. Vaknade kvart över nio av att jag hörde altandörren stängdes. Gick ner efter en stund och läste ett meddelande från min älskade Peter som hade tagit Wictor på promenad :-) Det är kärlek det!

Han skrev även att Laura hade ringt och att jag skulle ringa henne.

Hon hade ringt klockan nio, bara en kvart innan jag vaknade. Konstigt att jag inte hört ngt.

Laura m. familj ska komma hit idag och kolla melodifestivalen med oss, så vi skulle bestämma mat. Blir hämte mat då jag känner att jag inte orkar stå med mat.


Jag och Peter bestämde igår att jag verkligen ska få vila idag och i morgon för att försöka få ner det här stigande bltr. Så idag blir det bara slapp framför TV. Tror att det är precis vad mina uppskruvade nerver med behöver :-D

Är så jävla nervklen alltså!! :-D


Tack för era lugnande kommentaret angående mitt bltr!!!!

Har kommit på att det är min okunskap om vad som kan hända när jag får högt bltr som skapar all oro. All min oro beror på omgivningens (inklusive sjukhuspersonalens) beteende och reaktioner i samband med grav.,förlossningen och BB tiden med Wictor. Och även allt man har hört kan hända. Ingen har någonsin sagt att det är deta som kan hända Ida....

Så jag är helt ärligt rädd för att det ska hända mig ngt, att jag inte ska komma hem igen till min lilleman och storeman :-D

Nu har jag yppat det.......tro nu inte jag är galen för mitt förnuft håller inte med mina tankar riktigt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards