Idus

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Ida - 26 mars 2008 12:48

Nu har jag och Peter sovit en stund, skönt! Peter verkar sakta men säkert återgå till sitt friska jag!

Wictor är på dagis och i morgon ska han bjuda på sin "avskeds" fika. Vi ska göra ett stort fruktfat med gott innehåll, det uppskattas nog väldigt mycket av barnen kan jag tänka mig. Anledningen till att han bjuder på det i morgon är för att på fredag är det inte helt säkert han ska vara där och sen på måndag (hans sista dag) ska han bara vara där mellan 11-15. Då hinns det inte riktigt med.

Kommer bli sorgligt på måndag, sa även personalen idag.....Men jag tror och hoppas att vi har tagit rätt beslut om att säga upp platsen.

Nu får vi nog äta lite min man och jag.

Sa till Peter igår: att det är nog meningen att du skulle bli sjuk och sjukskriven nu så att vi fick lite ensam tid tillsammans du och jag. Vi har på de här 2 dagarna legat och myst och pratat mer än vad vi gjort på väldigt länge och det var väl behövligt!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards