Idus

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Ida - 14 mars 2008 13:07

Bjuder på bilder från ca en vecka tillbaks.

Bild 1: Fiskarna flyttar in och Thea och Calle är här.

Bild 2: Wictor innan dagis i sin fina nya byggare Bob tshirt.

Bild 3: Wictor i sin fina "flytdräkt" (en fynd från gekås)

Bild 4: Jag och Wictor i vår koja vi byggde :-D

Av Ida - 14 mars 2008 12:43

Har verkligen hunnit med mycket idag, fast att allt tar mycket längre tid när lilleman ska trotsa :-D


Idag på FM började vi göra påskkort som ska skickas till Wictors farmor, mormor & morfar, mormor frida (min mormor) och Anna & Robert.

Blev jätte fina! (bildbevis längre ner)


Sen gick vi ut i det sköna vädret, gick runt i "skogarna" runt omkring huset och busade med en av grannarnas katter, tittade på sopbilen som tömde alla sopor och postbilen. Wictor älskar verkligen att vara ute!


Vid 12 gick vi in för att äta lite men lilleman ville knappt ha ngt, så vi gick upp och la oss. Han somnade direkt (bildbevis finns) :-D

Och jag hamnade här!

Av Ida - 14 mars 2008 08:24

Idag kunde såklart inte Wictor sova längre än till 8, han är ju ledig! Fast jag hade legat vaken ca 30 min innan han vaknade så jag känner mig inte så trött.........än :-D

Varje morgon när Wictor vaknar och Peter inte ligger i sängen (vilket inträffar varannan vecka) så går han till trappen och ropar pappa, pappa!, flera ggr. Jag säger att pappa är på jobbet. Men han slutar oftast när vi ringt honom och han fått höra pappas röst. Idag blev det även massa kramar och pussar på telefonen! :-D


Idag ska vi som jag skrev innan ta det lugnt men försöka gå ut och även rita.

Ikväll blir det familjemys, vilket vi älskar!!

Mat har jag dock inte kommit på än, gav Peter ett par förslag igår menhan kan som vanligt inte bestämma sig!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards