Idus

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Ida - 17 mars 2008 21:32

Peter jobbar EM denna veckan.

Jag och Wictor klarar oss bra, har alltdi bra rutiner han och jag när vi är själva. Men både jag och Wictor saknar Peter ngt grymt! Wictor pratar om pappa hela tiden och ropar på honom och jag saknar att ha honom runt mig!

Just idag känns det ännu tyngre för jag är så jäkla hormonell (sitter här och fäller tårar, inte likt mig :-) ). Höll på att börja och gråta redan tidigare idag när han skulle åka men tror inte han märkte det.


Tror att min nedstämdhet just nu beror på att jag är gravid så klart , hahaha!

Men även pga att jag är sjukskriven och att mitt tillstånd påminner mig helatiden. Har inget annat som tar upp min tid, inte heller någon att prata med som man inte alltid pratar med. På jobbet får man ju höra om andras vardagar och vad som händer dem och om deras bekymmer. Just nu går jag bara upp i mina egna och en nära väns!

Behöver positiv energi, byta omgivning ett tag. Jag har sagt till Peter länge att jag hade velat hyra en stuga typ på öland över en helg och bara åka i väg vi tre.Det har inte blivit av och nu får det vänta!

Av Ida - 17 mars 2008 19:12

Idag har jag inte alls kännt mig bra...varit ganska yr. Tror att det mest beror på att jag fått sämre syn och envisas med att klara mig utan mina glasögon.

Vill inte gå till optikern nu innan (mina gamla glasögon hjälper bra) för BM sa att att synen kan försämras pga av hormonerna och sen gå tillbaks sen.


Wictor har varit på dagis idag. Han hade på gränsen till feber igår kväll och likadant nu ikväll. Men inget på morgonen så han får gå till dagis i morgon om han inte har feber. Tror att det beror på 2 hörntänder som kommer upp. Han reagera med feber och ibland med hosta när tänderna ska fram.


Bjuder på en bild på Wictor i soffan med ankan (astma apparaten), dockan, Pippi och Herr Nilsson.

Även på en bild på magen i v.35 +0 (magen är större i verkligheten, haha)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards