Idus

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Ida - 20 mars 2008 14:47

Nu har vi varit hos doktorn, Peter har början till bihåleinflamation och Wictor har öroninflammation :-(

Som jag trodde...............


Som tur väl är så är han pigg i allafall, det är nästan huvudsaken!

Nu ska vi in till apoteket och hämta ut medecinen till mina sjuklingar!

Av Ida - 20 mars 2008 10:09

Blev inget bloggande igår. Hade mycket att göra och sen var jag för trött för att få fram ngt överhuvudtaget!


Igår var jag med min mormor hos distriksköterskan och sen ringde vi samariten när vi kom hem. Mormor mår inte så bra efter sin hjärtinfarkt för ca en månad sen. Peter, Wictor, min mamma, jag och mormor stormade in där hos läkaren (Wictor grät för att vi gick så han fick följa med och sen gick Peter och han ut när han tröttnat).


När vi sen kom hem hade Wictor feber och ögoninflammationen som gått över i andra ögat med var jobbigt!


Inatt har han haft hög feber och skakat som man gör när febern stiger. Idag är det doktorn som gäller för Wictor, lika bra att han får ngt för ögononflammationen och att de kollar han. Doktorn ska även få kolla på Peter som har ont i sina bihåller.


Igår när vi var på sjukhuset passade vi på att gå inom apotektet. Köpte järntabletter, mår bättre nu när jag har börjat ta dem. Så jag hoppas att de är järnbrist som ställt till det och gjort att jag inte mått bra den sista tiden!


Nu får jag gå och ta en ledsen lilleman!


Hade det så bra idag alla påsk kärringar  :-D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards