Idus

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Ida - 15 mars 2008 11:50

Idag är jag grymt yr och trött. kan vara för att jag har städat, tvättat, plockat med disken m,m. Ibland får man eld i baken!

Sen kom min lillasyster och sambo på besök.

Peter har jobbat över och är snart hemma. Då ska vi gå och lägga oss alla 3.

Han passar på att jobba över nu för sen när bebisen kommit blir det inget förens efter sommaren.

Vi eller rättare sagt jag har suttit och grejat med hur vi ska ta våra föräldrar dagar. Peter ska vara hemma 2 dagar varannan vecka. Det kommer bli de veckorna han jobbar eftermiddag, måndagen och fredagen. Sen i sommar är han hemma 9 veckor.Ska bli sååå skönt för oss båda!


Ikväll ska vännen Laura m. familj komma, ska fixa tacopaj. Laura fixar sallad, orkar helt enkelt inte så med massa längre. Måste lära mig att säga i från, är usel på det utan kör på i 190 och sen faller ihop.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards