Idus

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Ida - 25 mars 2008 16:33

När vi väntade Wictor låg hjärtljuden runt 144, denna gången är de högre. Peter tror på en flicka medans jag är inne på att det är en gosse till :-D

Innan vi blev gravida ville jag så gärna ha en flicka, sa till Peter att blir det inte en flicka nästa gång kan jag tänka mig ett försök till. Tror att de allra flestas dröm är att få en av varje. Men nu känns det som att det verkligen är en Hugo i magen och att det nästan skulle kännas som en förlust om vi inte fick vår Hugo....låter det rimligt???


Mitt SF mått ligger i v.36 på 37!!!


  Idag har jag fått ett rejält skrattanfall. Efter vi hämtat Wictor på dagis (peter väntade såklart i bilen) Så var vi tvugna att köra och hämta pellets. Vi körde till ett nytt ställe och Peter gick ut på bondgården där vi skulle hämta pellets för att leta upp någon som kunde hjälpa oss. När han kommer tillbaka öppna han dörren och visar att han trampar ner i nån brunn med massa gödsel och annat äckligt! hahahaha! Han hade skit upp till knät,hans fot var till och med blöt sa han! vi fick köra med rutorna ner vevade och jag satt och ulkade i baksättet! hahahaha! Som tröst fick vi 550 kr i rabatt, kul var det i allafall!

Nu ropar mina gossar från badet!!

Av Ida - 25 mars 2008 09:48

Nu är jag hemkommen från BM, fick träffa en helt underbar BM. Bodil hette hon, så trevlig och rak. Det gillar jag!!
Bltr var ok, ingen äggvita i urinen, ett rejält SF mått , är 200 g över inskrivningsvikten :-( (bara 2 kilo krav sen väger jag som jag gjorde innan jag blev grav.) och hjärtljud på 154.

Vi pratade om den kommande förlossnigen och att vänta syskon. Hon sa så mycket tänk värt om alla mina oros moln och fick mig att inse att de är normala. Vilket mitt förnuft redan vet.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards