Idus

Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Svar på era frågor :-D

Av Ida - 25 mars 2008 16:33

När vi väntade Wictor låg hjärtljuden runt 144, denna gången är de högre. Peter tror på en flicka medans jag är inne på att det är en gosse till :-D

Innan vi blev gravida ville jag så gärna ha en flicka, sa till Peter att blir det inte en flicka nästa gång kan jag tänka mig ett försök till. Tror att de allra flestas dröm är att få en av varje. Men nu känns det som att det verkligen är en Hugo i magen och att det nästan skulle kännas som en förlust om vi inte fick vår Hugo....låter det rimligt???


Mitt SF mått ligger i v.36 på 37!!!


  Idag har jag fått ett rejält skrattanfall. Efter vi hämtat Wictor på dagis (peter väntade såklart i bilen) Så var vi tvugna att köra och hämta pellets. Vi körde till ett nytt ställe och Peter gick ut på bondgården där vi skulle hämta pellets för att leta upp någon som kunde hjälpa oss. När han kommer tillbaka öppna han dörren och visar att han trampar ner i nån brunn med massa gödsel och annat äckligt! hahahaha! Han hade skit upp till knät,hans fot var till och med blöt sa han! vi fick köra med rutorna ner vevade och jag satt och ulkade i baksättet! hahahaha! Som tröst fick vi 550 kr i rabatt, kul var det i allafall!

Nu ropar mina gossar från badet!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards