Idus

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Ida - 24 mars 2008 19:43

Det har nog varit den tråkigaste påsken någonsin, tråkigt när hela familjen är mer eller mindre sjuka.


Imorgon är det dags för BM besök och om jag inte minns helt fel så är min ordinarie BM bortrest så jag ska till en annan.

Ska vara där 9 så jag behöver lämna Wictor 8.30 (en halv timme innan).

Peter ska ringa doktorn och få sjukintyg :-( men i morgon blir det i allafall en helt annan typ av vila för oss båda då Wictor kan vara på dagis. Fast vi kommer att tjata om hur mycket vi saknar honom :-D

Bjuder på lite påsk bilder

1: Wictor får påskägg med mikrofonen som ekar + godis.

2:Den tjocka bebis magen!! (har för tusan säkert ökat 2 kilo i vikt sen förra BM besöket :-( )

3: Wictor myser i soffan med pippi och pappa :-D

Av Ida - 24 mars 2008 08:37

Har inte bloggat på ett par dagar nu! har haft så ont i bäckenet så inget har kännts roligt.....Dessutom så är Wictor inne i den värsta trotsperioden någonsin!! ibland känner både jag och Peter att vi helt enkelt inte orkar med honom, fast det går över på ett par sekunder när man får ett jätte smile från han :-D


Wictor är för övrigt ganska frisk nu, så det blir dagis på tisdag (i morgon), hans sista vecka innan det är han och jag som ska tampas :-D

Peter är inte bra, går snarare åt andra hållet så igår var vi på jourcentralen men det var en virus infektion. Men till jobbet kan han inte gå i morgon. Han kan ju inte göra ngt förän han blir helt svettig och trött. Han kan inte heller sova pga av sin hosta, synd om min älskling!!!!

Verkar som det är många som är sjuka just nu......hoppas att det har gett med sig till bebise kommit så man slipper oroa sig för allt då.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards