Idus

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Ida - 13 mars 2008 21:13

Fattar inte att jag inte kan komma till ro om dagarna. Är trött men kan inte sova :-(


I morgon är Wictor ledig från dagis, ser fram emot en mysig dag med min lilleman. Hoppas att vi ska kunna gå ut och även rita lite lite. Eller som Wictor säger "ita", han älskar verkligen det!


Nu ska jag fixa lite vid datorn  och sen krypa ner i sängen med min make :-D

god natt!

Av Ida - 13 mars 2008 14:42

Idag har det varit fullt upp hela dagen!


Wictor sover inte så bra på nätterna, drömmer mycket mardrömmar verkar det som för att han är ledsen till och från på nätterna :-(

Idag hade jag ställt klockan på 8.15 men då sov lilleman. Men 8.30 fick vi stiga upp. Trött och seg var han ville knappt äta, klä sig eller ngt annat.

Tillslut kom vi i väg och han var på dagis ca 9.15 i allafall.

Därefter åkta jag till min mormor, hade lovat att följa med henne till distriksköterskan för att kolla lite om hennes medecin hon har som jag och mamma tyckte verkade lite lustigt.

Sen körde vi till banken och skaffade internetdosa till min mormor, jag har lovat att fixa så hennes räkningar betalas.

Sen passade vi på att handla på konsum och sen åka hem till henne och äta smörgåstårta som hon köpte. Det blev ett riktgit kalas, det vara jag, mormor, mamma(som oxå var med idag), pappa och min lillasyster Emma.

Jag stannade hos mormor tills det var dags för min lillasyster att åka till doktorn, jag lovade att skjutsa henne när jag skulle köra hem.


Helt slut i bäckenet och huvudet la jag mig på soffan, men kom inte till ro att somna.....

hörs senare idag :-D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards