Idus

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Ida - 18 mars 2008 21:56

Bilder från påskpyssel och lite påskpynt!


Av Ida - 18 mars 2008 18:10

Idag när jag hämtade lilleman på dagis var hans öga total varigt, de sa att det varit så när han vaknat och att de torkat lite(hur har det sett ut innan då!!).

Alltså har han varit på dagis 1 vecka innan han är sjuk igen!!!!!

Anklagar definitivt inte (ska det vara :-) ) personalen för det är verkligen toppen och vi stor trivs med dem!

Men ngt är det med lokalen eller ngt barn (har mina misstankar) som går dit utan att vara frisk!


Peter är hemma idag med feber och nu Wictor hemma med, blir inte mycket vilande för mig!

Jag och Wictor badade innan och jag känner mig som en ny människa efter det, vi började påskpyssla och sen gjrde jag stuvade makaroner och falukorv. Wictor älskar det och åt MASSOR :-D

 Så aptiten är det inget fel på iallafall.

Av Ida - 18 mars 2008 09:08

Måste bara först skriva hur glad jag är för alla kommentarer!!!! Betyder så mycket!

Anna: Tack för att du kommenterat! Du betyder så mycket för mig med! Tänkte på dig i går kväll och i morse. Behöver nog en Anna dos :-D


Natten i natt har varit orolig. Wictor var vaken 1 timme och var ledsen. Sen lyckades han somna om och nu är det full fart!

Jag hade oxå en jobbig natt. Är ofta så att har jag haft en jobbig dag så blir natten jobbig med. Ligger och spänner mig så jag får huvudvärk, kan inte slappan av.

Kan vara så att det är någon influensa på G (gick på toa typ 8 ggr igår + massa magknip/sammandragningar). Om det är så kan det ju förklara att jag är som jag är.

Fast det kan även bero på att det kommit snö, jag reagerar ofta lustigt inför väderförändringar med värk i kroppen oftast :-D


Idag känner jag mig bättre i knoppen ialladfall, SKÖNT!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards