Idus

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Ida - 11 mars 2008 21:35

Nu har vittnet frikort, Emilie :-D


Sista gången på bassängeträningen idag, trevligt då Anna oxå var där. Alltid roligt att ha någon att prata med :-D

Efter bassängträningen åkte jag till Laura m. familj. Peter och Wictor var redan där och efter 16.30 kom Lauris hem från jobbet.

Jag och Laura begav oss senare iväg till bytaredagen där vi fyndade lite :-D

Efter det var det hem som gällde, trötta och hungriga!!!


Nu ikväll har jag haft sammandragningar i ca 2 timmar som kommer och går, har även legat med varm vetekudda och lindrat. Nu verkar det dock lite bättre. Men när jag gick på toa innan så när jag skulle spola såg jag ngt vitt slemmigt med lite blod i i toan....slemmisen....inte vet jag. Får se hur natten ter sig.


Har grymt ont av foglossningen med blev mycket med både bytardag och bassängträning idag. I morgon ska jag ta det lugnt.....


God natt!

Av Ida - 11 mars 2008 10:02

Nu har jag ätit frukost och tittat färdigt på en film jag började kolla på igår.

Är trött och ska snart vila, har inte sovit så bra i natt. Wictor har haft en heldel mardrömmar verkar det som för han har sovit oroligt i natt.

Beror säkert på att han var på dagis igår för första dagen på 1,5 vecka. Mycket intryck för vår lilleman!


Igår kväll när vi nattade Wictor låg jag med starka sammandragningar till och från i säkert  över 1 timme. Usch börjar fasa inför vad som komma skall. Men längtar mycket mer efter bebisen nu än vad jag gjort på ett tag!! Är så glad för det!


Bjuder på en bild på en nästan nyfödd underbar lilleman!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards