Idus

Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Hej!

Av Ida - 11 mars 2008 10:02

Nu har jag ätit frukost och tittat färdigt på en film jag började kolla på igår.

Är trött och ska snart vila, har inte sovit så bra i natt. Wictor har haft en heldel mardrömmar verkar det som för han har sovit oroligt i natt.

Beror säkert på att han var på dagis igår för första dagen på 1,5 vecka. Mycket intryck för vår lilleman!


Igår kväll när vi nattade Wictor låg jag med starka sammandragningar till och från i säkert  över 1 timme. Usch börjar fasa inför vad som komma skall. Men längtar mycket mer efter bebisen nu än vad jag gjort på ett tag!! Är så glad för det!


Bjuder på en bild på en nästan nyfödd underbar lilleman!!

 
 
Lisa

Lisa

11 mars 2008 10:50

Ska jag va ärlig beter han sej precis som han är hråd i magen, men jag trodde inte det var möjligt... Bajset ser ut som vanligt, kommer inte så mycket bara. Det verkar dock ha lugnat sej lite nu, han sover i allafall gott :)

http://lisoball.bloggagratis.se

 
anna

anna

11 mars 2008 11:30

Japp klockan tre e de som gäller! då syns vi där!

http://famfett.bloggagratis.se

 
Emilie

Emilie

11 mars 2008 19:31

Har vittnet frikort hos fabror doktorn nu?

http://emilai

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards