Idus

Alla inlägg den 20 april 2008

Av Ida - 20 april 2008 19:37

La mig i ett bad innan och när Peter och Wictor kom in ville klart lilleman i badet hos mamma :-D Så mysigt när vi badar tillsammans!

Har ett sånt tryck neråt alltså och måste kissa hela tiden, fattar inte vad allt kommer ifrån. Kan vara så att bebisen fixerar sig nu, hoppas det i allafall!


Satt och läste i papprena från förlossningen med Wictor, blev lugn av det. Hahaha!

Från det att jag hade jätte ont så tog det 3 timmar tills lilleman var ute..har för mig att det var längre tid, hmmm.



Av Ida - 20 april 2008 16:11

Idag är det alltså föda barn dagen och även Hitlers födelsedag. Hoppas att bebisen hoppar över denna dagen!

Jag har så ont i mitt bäcken(foglossning och mensvärk) och orkar inte mycket idag....beror säkert på att jag städade i går, satt inte mycket still. Idag har vi grejjat lite i trädgården, jag hjälpte till lite.Sen gick jag in och la mig i soffan och har nu sovit. Känns som jag inte orkar bära upp magen och känns obehagligt när bebisen rör på sig. Den roterar säkert sig mer och mer neråt. Den är ju fortfarande ruckbar.

Fan att man har glömt hur man mådde på slutet med Wictor!! Men jag tycker att denna bebisen rör sig mer än vad Wictor gjorde på slutet,betyder det liten bebis som fortfarande har "mycket" plats eller gigantisk bebis??!


Idag har jag även varit och hälsat på min lilla mormor! Kändes bra och visst var hon svag och trött men mycket bättre än vad jag trodde!!!

Hon blev så glad när hon såg Wictor :-D

Ovido - Quiz & Flashcards