Idus

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Ida - 22 april 2008 23:01

Wictor har feber, vi som varit så glada över att han varit så pass frisk..vet dock inte om det kan bero på förstoppning. För han känns bättre efter han bajsade ut en sån j*vla klump! Stackars liten :-(


Idag har jag pratat med min underbaraste ANNA, blir alltid så glad över att höra hennes röst och jag mår så bra efteråt. Tack vännen!!


Bjuder på lite bilder.

Bild 1: Magbild från idag

Bild 2: Wictor och hans käraste Astrid fikar :-D

Bild 3: Wictor i presenten från Thailand, som han älskar. Den ska han ha i vattnet i sommar :-D

Bild 4: Wictor ute, lägg märke till hans byxor som Peter hade när han var lite n :-)

Bild 5: Inbjudningskorten till Kalaset, syns det vilken det är??

Av Ida - 22 april 2008 15:30

BM besöket gick bra, skönt att komma dit och få bekfräftat att jag faktiskt är normal :-D

Mitt SF mått är det samma som det varit länge så jag har flyttat ner från övre kurvan till normal kurvan :-D

Bebisen var inte fixerad utan rörlig, det är därför jag har sånt obehagligt tryck neråt när bebisen rör sig.

Hjärtljudet på den sovande bebisen var 148....

BM trodde på en bebis på 3,5 kilo , kan ju hoppas :-D

Bild på magen kommer :-D


Efter BM besöket var jag och bokade tid på barnmottagnignen till Wictor, fick tid den 15 maj. Då är bebisen ute och det har lugnat ner sig för er sa sjuksköterskan. hahaha, känns inte som att denna bebisen vill ut.

Sen gick vi upp till min mormor som såg ännu piggare ut än sist, hon sa att hon drömt att jag fött en flicka i natt :-) vi får väl se, vi får väl se...

Wictor har röjt järnet på sjukhuset, vet om att hans mamma inte orkar springa efter honom längre, men vänta bara!

Tur att min mamma med var med.


Nu ska vi ut och gotta oss i vädret, jag i en stol för mitt bäcken värker efter all promenad på sjukhuset och spring efter Wictor. Sen gör det inte det bättre när BM känner och mäter magen. Får alltid ont efter det.....



Av Ida - 22 april 2008 08:47

Ja då har man gått 2 dagar över tiden.. Ändå känns det så långt borta att vi snart ska ha en lite till.


Idag ska jag till BM, känns så skönt! Hade gärna gått dit varje dag, hahaha! Tryggt!


Har grym halsbränna, tror att det är en av anledningarna till att jag kräker mer än vanligt på morgonen. Ska köpa mer gaviscon idag, snart slut här hemma :-D


Nu får jag väcka min lilleman som snusar gott i sängen!

Ovido - Quiz & Flashcards