Idus

Alla inlägg den 1 april 2008

Av Ida - 1 april 2008 22:45

Idag har jag verkligen varit trött på att vara gravid. Hatar den stora magen och känner mig inte alls fin, vill helst inte visa upp mig så folk kan se mig och tänka massa enligt mig duma tankar!!!!

Vill att bebisen ska komma ut nu!!!!


Wictor har varit helt underbar idag, precis som om han inte alltid är det ;-)

Nej men jag har ju bävat lite över hur det skulla gå att ha honom hemma. Han trotsar ju en hel del men vi har inte haft en enda dust idag.

Har har fått feber nu på kvällen, 38,1 grader. Hoppas att det bara är hörntänderna som spökar. Men innan i dag tog han sig för örat och sa aj...hoppas inte att det är öroninflammationen som är påväg tilbaks!! *håller tummarna*


Nu är det inte lång tid kvar tills min älskade älskling komer hem!

Har den senaste tiden blivit nyförälskad i min Peter :-D

Kan titta på honom och tänka att f*n är han min, snygg är han osv :-D

Kan inte gå förbi honom här hemma utan att jag bara måste ta på honom, pussa eller krama honom. Härligt att det fortfarande är så efter 7 år tillsammans!

Av Ida - 1 april 2008 09:05

Igår var alltså Wictors sista dag på dagis..... Kändes lite jobbigt faktiskt, vi har ju trivts så himla bra där allihopa.

Vi lämnade Wictor kl 11 och hade då med liten present till "fröknarna", de fick en varsin "skål" med sten och ett blockljus i. Färgerna gick i grått. Svårt att veta vad man ska ge men ett ljus är alltid uppskattat och skålen kan de sen använda till annat...godis kanske :-D


Sen åkte jag och Peter hem och mys den stunden som var kvar tills Peter skulle till jobbet....jobbar EM denna veckan men är ledig på fredag.


Vid halv ett kom min lillasyster Emma hit, hon hade kört motorcyklen hit, det var ju så fint väder.


Jag har varit så sugen på Ikea mat ett tag vet inte varför, för det är ju egentligen inte direkt gott. Men så fick det i allafall bli, jag , Emma, mamma och mormor packade in oss i bilen körde till dagis och hämtade Wictor.

Blev lite sogligt att packa ner alla Wictors saker och ta hem vagnen. Tyckte till och med personalen som fällde ett par tårar :-(

Sen begav vi oss till Ikea!!! :-D


Väl framme undrade jag vad jag gett mig in på fy f*an vad ont jag hade i mitt bäcken..efter en stund kändes det lite bättre.....blev lite handlat, saker till vår nya boning , husvagnen! :-D


Idag blir det en lite lugnare dag så att jag kan sova i natt utan för mycket smärta av foglossningen!


Ovido - Quiz & Flashcards