Idus

Alla inlägg den 15 april 2008

Av Ida - 15 april 2008 21:57

Känns piss på kvällanra när jag är själv, får panik känslor över att vara själv.

Pratade med mormor innan och det är inte mormor längre. Hon är inte sig själv helt enkelt...kan bero på medeciner vad vet jag.

På dagarna när man har mycket runt sig är det bra och allt känns bra.
Det är så mycket man funderar över för övrigt nu på slutet, ena stunden vill jag att bebisen ska komma ut och vi ska börja leva. Bara att kunna gå ut och gå, gå till lekplatsen och känna att jag orkar leka med Wictor!!

Har mått dåligt hela grav. och att den ska sluta så här tar verkligen musten ur mig!

Hoppas av hela mitt hjärta att jag ska må bra efter förlossningen!


Snart kommer min älskling hem!!


Av Ida - 15 april 2008 09:12

Ringde in till mamma o mormor när jag vaknade. Mormor hade ätit fil o flingor!!! Lät mycket piggare i rösten men långt i från bra.

Skönt men jobbigt att inte veta hur allt ska gå.

Jag håller kvar vid att jag inte vill åka in och träffa henne som det är nu, i morgon kankse det känns annorlunda. Vet att mormor oxå tycker att det räcker att vi pratas vid via telefon och att vi hälsar till henne.Hon behöver alla vila hon kan få och det är mycket besök som det redan är. Och rent egoistiskt så mår inte jag bra i magen av den oro som är och vet att det bara gör det värre om jag skulle åka in till henne.


Härom dagen skulle jag vara duktig o kratta ute. Det blev fint men fy katten vad ont jag har nu! HAHAHA! Får skylla mig själv!

Ovido - Quiz & Flashcards