Idus

Alla inlägg den 18 april 2008

Av Ida - 18 april 2008 18:46

Ja nu är jag hemma igen, var skönt och välbehövligt att sova hos mamma och pappa. Tror de har tyckt att det har varit mysigt att ha oss där oxå :-D


Peter håller på att grilla korv och Wictor är ute och leker. Jag har förberett maten här inne.


Mamma och Emma var så glada när de kom från mormors för att hon var så pigg. Satt uppe och åt på rummet. Behöver dock stöd när hon äter och går. På måndag ska de ha vårdplanering, för mormor kommer inte hem utan till ett boende och hennes enda önskan är att det är nära mamma.

Jag har bestämt mig för att åka in i början av nästa vecka om hon forsätter krya på sig och jag känner att jag orkar. Hon frågar efter mig, hur det är med mig osv. Hon håller fortfarande fast vid att det är en flicka i magen :-D

Vi får se :-D


I morgon kommer Laura med familj hit, vi ska äta gott. Stuvade makaroner, stekt falukorv och köttbullar. hahaha! Det är svenska mat som lockar när man varit i thailand och det har inte vi emot, vi tycker det är jätte gott och det är barnvänligt!


Av Ida - 18 april 2008 12:27

Idag är det då den efterlängtade fredagen :-D

Jag och Wictor har sovit hos mina föräldrar. Har dock inte sovit så mycket.  Har haft ont av foglossningen!

Jag känner mig dock som vanligt psykiskt vilket är skönt!


Min mormor gör framsteg, så glad för det! Min mamma och lillasyster är där nu får höra hur det varit när de kommer hem.


Bebisen gör inga tecken på att vilja ut :-D Vi försöker att inte längta för mycket utan njuta av sova hel nätter m,m :-D


Skriver mer senare!


kram till er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards