Idus

Alla inlägg den 7 april 2008

Av Ida - 7 april 2008 22:20

Tycker att det har lättat efter ett bad och en alvedon. Känns fortfarande men inte så intensivt som det var innan jag tog alvedonen. Har ett konstigt tryck neråt....

Har BM tid i morgon så får väl se vad hon säger :-D

Nu ska jag försöka sova, är så trött!


Av Ida - 7 april 2008 19:54

Ja det känns fortfarande. Känns mer och oftare men inget som gör ont bara känns mer eller mindre. Men magen är stenhård hela tiden!!! Känns mest i övremagen.

Sen är mina flytningar ovanligt "rinniga" känner att det rinner ibland....

Ska prova med ett bad och alvedon för att se om det släpper....

*paus*

Kom en sammandragning igen.....

Känns ändå inte som att det är på G än.


Återkommer ev i kväll och uppdatera :-D

Av Ida - 7 april 2008 16:29

Har fortfarande sammandragninar, vissa som känns och andra som bara märks genom att magen blir stenhård.

Har mått illa nu till och från i några dagar och varit yr. Men yrslen beror nog på att jag envisas med att klara mig utan mina gamla glasögon som jag egentligen behöver använda nu. Trivs inte i dem men känner inte att jag vill köpa nya nu utan vänta tills efter bebben är ute. För man kan ju få sämre syn när man är gravid pga av hormonerna. 


Av Ida - 7 april 2008 09:41

Nu har jag vaknat igen av att lilleman ville upp. Blev i allafall en liten sov stund till för mig.
Känner mig faktiskt fortfarande lustig i magen men vet ju att det kan vara så här de veckor som är kvar!

Anna: BF är 20/4, så ett tag till.......


Är förkyld med och känner mig rätt sliten, får se om jag orkar till 15.00 när Peter kommer eller om jag ringer upp mamma av passa Wictor en stund så jag får vila.

Av Ida - 7 april 2008 05:08

Började att få sammandragningar i går kväll och magen blev stenhård, hade svårt att komma till ro att somna. Det har nog blivit några timmar i natt fast att det inte känns så.

Vaknade även av att magen var stenhård och mensvärk. Blev lite orolig då det är Peter som kör till jobbet (han samåker med 2 andra). Tog en alvedon och nu har det lagt sig betydligt och Peter ha kört. Hade det fortsatt hade någon annan fått köra och Peter kört själv såklart.

Spännande var det i alla fall :-D

Hoppas att det inte sätter igång mer idag utan i såfall väntar tills ikväll!!!

Märks att det börja närma sig!


Nu har jag kommit på hur man ska kunna beskriva den känslan jag går med på bästa sätt. Det känns som jag står i kö till världens berg o dalbana som jag vet är skit läskig. Kön är lång och ena sekunden är jag laddad till tusen, andra sekunden vill jag stiga av kön.

Skillnaden mot förra gången var att jag var mer kaxig för då visste jag inte vad jag gav mig in på.


HAHAHA!! Nu ringde Peter, det hade blivit missuppfattning och en av de han samåker med trodde det var han som skulle köra. Så nu är de 2 som kört till jobbet, vilket betyder att skulle det sättas igång så är det mycket lättare att bara köra hem utan att behöva tänka på hur de andra ska hem

:-D

Är detta ÖDET?????


Ovido - Quiz & Flashcards