Idus

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Ida - 3 april 2008 17:37

usch idag är ingen bra dag alls!!

Wictor har inte sovit idag och har därför massa jäkelskap för sig!
Jag är helt slut och har så ont i bäckenet och ihållande mensvärk....

Som tur väl är så är Peter ledig i morgon.Ska bli skönt med lite avlastning, behöver jag just nu!
Är inte van vid att vara så här hormonell som jag är nu, känner inte alls igen mig! vill inte mer!


Någon som fött barn nyligen eller har ett gott minne som kan komma ihåg att de kännt sig små yr på slutet??? Vet att jag var yr i början både denna och förra grav. men på slutet vet i katten....

Av Ida - 3 april 2008 11:37

Nu är snart min kära vän Lauris med familj framme i Thailand, de åkter inatt.....De kommer hem igen den 18/4 2 dagar innan vi har BF.

Fast så klart hoppas vi på att bebisen vill ut innan, typ i morgon ;-)


Idag är Wictor ledsen, låter som öron ont enligt mig men vet inte säkert. Får se hur det blir under dagen.


Bjuder på lite bilder.

Bland annat magbild från v.37+0 och bild på de fina korten jag och Wictor gjorde till "fröknarna" på dagis.

Ovido - Quiz & Flashcards