Idus

Direktlänk till inlägg 15 april 2008

....................

Av Ida - 15 april 2008 21:57

Känns piss på kvällanra när jag är själv, får panik känslor över att vara själv.

Pratade med mormor innan och det är inte mormor längre. Hon är inte sig själv helt enkelt...kan bero på medeciner vad vet jag.

På dagarna när man har mycket runt sig är det bra och allt känns bra.
Det är så mycket man funderar över för övrigt nu på slutet, ena stunden vill jag att bebisen ska komma ut och vi ska börja leva. Bara att kunna gå ut och gå, gå till lekplatsen och känna att jag orkar leka med Wictor!!

Har mått dåligt hela grav. och att den ska sluta så här tar verkligen musten ur mig!

Hoppas av hela mitt hjärta att jag ska må bra efter förlossningen!


Snart kommer min älskling hem!!


 
 
Ingen bild

Anna

15 april 2008 22:19

Tänker på Dig!

 
Ingen bild

Liz

16 april 2008 10:07

Va tråkigt med din mormor.... :-(
hoppas allt löser sig till de bästa!
Tror att bebisen mår bra därinne ändå! och den ska ju snart ut ändå ju! ;-)
Wictor kommer ha det bra när ni ska "hämta" ut syskonet...låter som de finns många bra potentiella barnvakter! :-) Lycka till när det vill sätta igång Ida! många styrke kramar till dig!

 
Lisa

Lisa

16 april 2008 14:35

Tänker på dej! Kämpa på! :)

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

17 april 2008 09:58

Förstår hur du känner...
Min morfar gick bort förra veckan och ja det var ju väntat men han var inte heller sig själv på slutet.
All medicin han fick gjorde honom förvirrad och helt väck. Jag hann prata med honom innan han blev så och jag kan tänka mig att det är jobbigt att höra någon som man känner igen men som inte är sig lik.

Hoppas det blir bättre.

Jag sörjer min morfar, mest för att vi inte fick träffas innan. Han bor lite långt borta men jag är också glad att jag träffade honom i November då han va som bäst. Jag vill ha ett fint minne kvar.

Tänker på dig, vet hur det känns!

http://Linnea05-Elias07.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards