Idus

Direktlänk till inlägg 20 april 2008

20 april - föda barn dagen!

Av Ida - 20 april 2008 16:11

Idag är det alltså föda barn dagen och även Hitlers födelsedag. Hoppas att bebisen hoppar över denna dagen!

Jag har så ont i mitt bäcken(foglossning och mensvärk) och orkar inte mycket idag....beror säkert på att jag städade i går, satt inte mycket still. Idag har vi grejjat lite i trädgården, jag hjälpte till lite.Sen gick jag in och la mig i soffan och har nu sovit. Känns som jag inte orkar bära upp magen och känns obehagligt när bebisen rör på sig. Den roterar säkert sig mer och mer neråt. Den är ju fortfarande ruckbar.

Fan att man har glömt hur man mådde på slutet med Wictor!! Men jag tycker att denna bebisen rör sig mer än vad Wictor gjorde på slutet,betyder det liten bebis som fortfarande har "mycket" plats eller gigantisk bebis??!


Idag har jag även varit och hälsat på min lilla mormor! Kändes bra och visst var hon svag och trött men mycket bättre än vad jag trodde!!!

Hon blev så glad när hon såg Wictor :-D

 
 
Emilie

Emilie

20 april 2008 19:32

Va skönt att det kändes bra och att
Frida var bättre än du trodde.
Klart man blir pigg när man ser lilla Wictor!

Tror du att du kan trycka ut bebisen snart, vill ju handla bebiskläder =)

http://emilai

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards