Idus

Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Avslöjar

Av Ida - 24 april 2008 00:08

Ja jag avslöjar nu att mitt vatten håller på att gå och har värkar. Dock inga när jag är uppe och går me när jag ligger ner känns de rejält.

Så snart blir det bebis här... Har tid på förlossningen 8.30 i morgon!

Hoppas att lilleman fortsätter bli bättre. Innan han fick alvedonen för natten hade 38,4 så det är en klar förbättring!

Spännande är det :-D



Sammandragning, åhhh och det kommer göra ondare...




 
 
Ingen bild

Liz

24 april 2008 07:33

ÅÅHHH VA SPÄNNANDE!!! WIIII! :-) NÄSTA GÅNG DU SKRIVER HÄR DÅ, HAR DU (FÖRHOPPNINGSVIS!) BEBIS..... :-) SÅ SKOJJSIGT!
ska hålla utkik på webbisar... STORA KRAMAR

 
anna

anna

24 april 2008 07:50

nu sitter ni i en bil på väg till bb :) lycka till!

http://famfett.bloggagratis.se

 
Emilie

Emilie

24 april 2008 11:14

Spännande! Lycka till

http://emilai

 
Emilie

Emilie

24 april 2008 18:34

Grattis till er lilla tös! Vilken sötnos, tycker det ser ut som att hon har din näsa =) Ser fram emot att få träffa er.

Många kramar Emilie, Peter och Malte

http://emilai

 
Ingen bild

Liz

24 april 2008 18:37

STORT JÄTTEGRATTIS!!! ÅÅÅÅ EN LITEN(!) FLICKA ME, EXTRA KUL JU!! :-) SÅÅÅ SÖT! HOPPAS ALLT GÅTT SUPER!! MÅNGA KRAMAR!!

 
Ingen bild

Pia

24 april 2008 19:40

Åh vad spännande Ida. Nu hoppas jag att du får din/er bäbis snart. Håller tummarna för dej nu då.
Hoppas att Wictor är bättre från sin feber.
Ha det så gott.
Kram

 
Cicci

Cicci

24 april 2008 20:34

GRATTIS!(= Låter jätte kul med en liten bebis. Älskar dom små gulltrollen:)

http://gladagrodan

 
louise

louise

24 april 2008 20:44

hej!!
såg att du skrevit till mig..trevligt!
ur går det för dig?har det tittat ut någn bäbis?
ha det bra!

http://tinnaochtheo

 
Ingen bild

Anna

24 april 2008 21:52

Vad roligt att bebisen är på väg ut. Längtar efter att få träffa er. Lycka till. KRAM!

 
Lisa

Lisa

24 april 2008 22:00

Stort grattis till tösabiten! Så fin hon är! Å vad fel jag hade, var bergis på att det var en pojk. :) Grattis igen å hoppas allt gick super!

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lillatilla

24 april 2008 22:29

grattis till er lilla dotter:-)
hoppas ni mår bra allihopa

 
Hanna

Hanna

27 april 2008 09:31

Grattis till flickan!

http://Linnea05-Elias07.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards