Idus

Direktlänk till inlägg 10 april 2008

.................

Av Ida - 10 april 2008 19:34

Vilken dag alltså, vi har varit skit trötta och gnälliga allihopa.

Massa irritation från min sida men de har mest varit emot, släkt som varit...ja hur ska jag beskriva det bäst....jobbiga, falska m,m. Min irritation mot vissa beror säkert på att jag inte känner mig kry men mot en viss person är det riktig irritation. Vill inte nämna några namn för det kvittar egentligen.


Peter skadade sig idag, var synd om honom. Han trampade på en kratta och fick skaftet rätt upp i ögat, låter skit kul så här i efterhand, hahaha!. Men det såg riktigt illa ut ett tag.....


Har fått lite gjort idag bla. plockat unden lite och sen gjort sångkort och ett par flanosagor till Wictor. De var uppskattade! hade velat göre ett sång hus eller sätta magneter bakom sångkorten så han kan fiska upp det med ett magnet fiske spö. Får se när jag ta tag i det.


Min syster ringde för ett par dagar sen och sa att jag minsann inte fick föda den 20 april (BF), det är visst Hitlers födelsedag!!! Tror inte det ska vara några problem att inte pricka den dagen, hoppas jag i allafall!


NU ska jag ner och mysa med min man och förhoppningsvis somna tidigt!




 
 
Emilie

Emilie

10 april 2008 20:41

Vilken otur ni har i er familj, Hälsa Peter och be om ursäkt för att jag inte kunde låta bli att fnittra lite när jag läste men jag ken tänka mig att det gjorde väldigt ont...

http://emilai

 
Lisa

Lisa

10 april 2008 21:44

Att det alltid ska finnas konflikter på alla håll å kanter. :( Den ena släkten är värre än den andra... :/

http://lisoball.bloggagratis.se

 
anna

anna

11 april 2008 13:12

Usch jag kan inte bestämma mej om du väntar en pojk eller flicka. har trott hela tiden på pojk men nu börjar de gå över lite till tjej iaf :)

http://famfett.bloggagratis.se

 
Sofie

Sofie

11 april 2008 15:08

läser ju givetvis din blogg oxå VÄLDIGT flitigt! kanske sugen på en plats på min favvis-lista? ;) blev så nyfiken, vad är flano-sagor?? hoppas du mår bra! kram

http://mammasofie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards