Idus

Direktlänk till inlägg 8 april 2008

fortsättning

Av Ida - 8 april 2008 17:31

Nu har vi hela familjen sovit en stund. (dumt att Wictor sovit så här sent men orkade helt enkelt inte mer och inte mina grabbar heller)

Vi är hos mina föräldrar, fast de är hos barnbarnen i sölvesborg. Vi stannade här för att sova då Wictor somnade i Peters famn.


Magen har lugnat ner sig lite och jag har ätit lite, sjukt sugen på chocklad, grill chips m,m :-) Tror jag ska vräka det nu när vikten var så bra :-D


Känner fortfarnade att det rinner lite från underlivet, men vill inte åka in än. Ska se hur det utvecklar sig i kväll.


Lisa: Hoppas att det är så att det kommer i gång för oss nu med!!

Min största oro nu är runt lilleman. Han känner att det är gt som inte är som det brukar och vill vara hos mig helatiden.

Mamma o pappa passade honom när vi var hos BM och hon sa att när vi kom tillbaka att det blir nog inte lätt att lämna honom. För han letar efter er och har nära till gråten.

Vi har bestämt att när jag känner mig orolig och att jag känner attjag för över det på Wictor får jag ringa hem Peter och att vi försöker lämna Wictor i ett tidigt skede och hellre hämta hem honom om det stannar av.

 
 
Lisa

Lisa

8 april 2008 17:53

Jag hoppas å hejar också. :)

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Emilie

Emilie

8 april 2008 20:26

Ja ett mms är ännu bättre =)
Verkar ju som att det snart kan bli bebis så jag passar på att önska Lycka till, det kommer gå så bra! Många kramar

http://emilai

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards