Idus

Direktlänk till inlägg 6 mars 2008

Avis!

Av Ida - 6 mars 2008 19:24

 (bilden är inte på vår bebis i magen utan jag har hittat den på nätet)

Blev avis nu när jag kollade på Webbisar!

2 st som jag känner har fått barn, vill med!

Blir så glad över att känna det :-D


Idag har det gjort ont i underlivet när bebisen rört sig, strålar och ilar ngt så grymt. Jag rycker till och sägar AJ! Peter bara tittar på mig,haha!

Har även svårt att få luft när jag sitter ner och bebisen har någon kroppsdel mot mina revben :-D

Hade inte alls dessa problem när Wictor låg i magen, är säkert en jätte bebis i magen denna gången, HJÄLP!


Har en fråga till er som har mer koll än vad jag har, hur ser slemproppen ut?

Vet hur den ser ut hel (den lossnade på förlossningen med Wictor).Men har lite aningar om att den håller på att lossna i omgångar nu...



 
 
erika

erika

6 mars 2008 19:42

Söting ju

http://yummiemummie.blogg.se

 
Ingen bild

Liz

6 mars 2008 22:09

ÄNTLIGEN!!! :-)
men du inte slemproppen ännu väl?!? liite tidigt? fråga Lisa hon vet! :-) nej men det är typ usch VARNING för känsliga läsare ;-) vit segt tjockt slem, på mig har det kommit blod me... men oftast om den lossnar mycket innan lite pö om pö, så kommer nog inget blod...utan vitt slem typ.. men är dock inte helt säker.. ska du typ inte ringa i morgon det är väl ändå ca 7 v kvar va? känner igen det där med ilningar, shit va ont de gjorde kändes som en kniv som vreds om emellan tyckte jag!! godnatt sov gott! kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards