Idus

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ida - 2 oktober 2010 16:37

Dagen började tidigt.Är i en formsvacka skulle man kunna säga. Antagligen efter en lång vecka på jobbet och när jag känner motstånd orkmässigt gasar jag lite till för att överhuvudtaget orka. Jag gillar mitt jobb så det har inte något med det att göra. Därför har jag lite behov av att fly lite på helgen men det gick inte idag tyvärr. Kl 10 var vi på gympa och klockan 11 började wictors handboll. Som han för övrigt inte gillade.... Han tyckte inte det var handboll utan en jävla gympa ( hans ord),hahaha! Wictor har verkligen börjat experimentera med ord. Där av massa svordommar. Det hör till och vi försöker lära honom att det inte är bra ord att använda. Men när vi är hemma kan man få busa med de orden. Förbud lockar till mer användning tror jag.En slödag men det behövs!!

Av Ida - 1 oktober 2010 05:55

Vaknade fem och har inte kunnat somna. Är ganska pigg. Funderar på att åka till jobbet snart och få lite gjort som man har efter sig. Men samtidigt så vet jag att jag ska jobba till 17 och det i såfall blir en väldigt lång dag..... Man kanske skulle fösöka slappna av och njuta av lugnet nu i ett tyst hus i stället?! Ähh vi får se hur jag gör!

Ovido - Quiz & Flashcards