Idus

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Ida - 10 oktober 2010 20:38


  Som jag skrev innan begav vi oss till Tingsryd för att bada.

     

    

Det var ett lyckat beslut. Det var inte alls mycket folk där som annars skulle kunna tro att det skulle vara en söndag.

    

    

Vi hade god matsäck med oss och tur var det för oj vad hungrig man blir v att bada och busa.

  

I bilen hem somnade både Wictor och Maja. Man blir trött efter bad det kände Peter och jag med   

    


När vi kom hem kom min mamma och hälsade på, hon klippte barnen.

Min mamma kan allt   

    

Av Ida - 10 oktober 2010 11:25

Vi drar till Tingsryd och badar lite :-)

Väskorna packade, fikad packad, man och barn nästan klara...då var det bara jag kvar... :-)

  

Av Ida - 10 oktober 2010 09:44

Barnen har sovit i sina sängar på rummet i natt. Maja kom in till oss någon gång i natt, vet inte när. Jag har nog sovit gott i natt   

Dagen började i våra sängar med att titta på dunderklumpen.


Idag blir det hemma fix dag tror jag, har inte pratat i hop mig med maekn än, han ligger nämligen här brevid mig i sängen och snarkar!


Mysig söndag på er!



Av Ida - 10 oktober 2010 09:33

 I går, lördag blev det en tripp till Ikea. Efter Wictors handbollsträning begav vi oss. På morgonen var jag inne på barnloppis i stan. Var inget att hurra för men ändå slank det ner saker...


Snygga Wictor innan avfärd mot IKEA i Älmhult.

  

Mina fina vid IKEA.

  

Lek och bus i väntan på maten.

  

Maja måste "skiva" lite.

  

Bus på tag själv lagret.

   

       

Glass innan hemfärd.

  

Barnens nya sänger. I Majas rum. Wictors ska snart "byggas". 

    

Av Ida - 10 oktober 2010 09:26

Ojoj vad jag längtar dit nu. Mest för att vi ska vara barnfria och för att goa vänner ska med. Tänk barnfria en helg åhh vad man kan längta! Nu gör man det sen när man är där saknar man, precis som det ska vara.

Känner att mitt tålamod inte räcker när deras trots och tänja gränser finns varje helg Peter kommer hem.


Kolla in Gekås bloggen


Av Ida - 10 oktober 2010 09:16

Fredga i bilder. :-)


VI gjorde "glassdricka"

    


Peter kom hem och var sjukis...

  

Av Ida - 10 oktober 2010 08:58


Titta på skorna här!


Tävlingen hittar du hos Masondusts.

Av Ida - 10 oktober 2010 08:55

”Jag tävlar hos Familjen Korb om ett presentkort på 1000kr att handla presenter till baby och barn hos Darling Express, tävla HÄR du också!”


Ovido - Quiz & Flashcards