Idus

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Ida - 20 oktober 2010 20:42

Ligger i sängen och ögonen går i kors. Somnar typstrax efter barnen. Min sömn är jätte viktig om jag ska orka god natt! ZzzzZzzzZz

Av Ida - 20 oktober 2010 20:42

Ligger i sängen och ögonen går i kors. Somnar typstrax efter barnen. Min sömn är jätte viktig om jag ska orka god natt! ZzzzZzzzZz

Av Ida - 20 oktober 2010 19:12

På lite bättre humör i dag, wihoo! ;-)

En dag som gick snabbt , snabbt på jobbet. Skönt tycker jag.


Min syster hämtade hem barnen här så de väntade på mig hemma när jag kom hem. Så skulle man ha det varje dag ;-)

Vi bakade äppelkaka som vi hade till mellanmål (smörgås också så klart)

Sen dammsög jag och städade toaletten, slängde i en maskin tvätt också.

Vi målade lite ansiktmålning på varandra, bjuder på bilder i morgon på det!

Därefter blev det ju självklart bad, hihihi!


Har faktiskt inte så mycket att skriva om tyvärr.....


Ovido - Quiz & Flashcards