Idus

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Ida - 26 oktober 2010 17:02

Ja det får jag känna på att vara nu....Peter åkte i måndags morse (igår) och kommer inte hem fören på onsdag nästa vecka....Länge...

Vet att han tycker det ska bli jobbigt men vad gör man inte för ett jobb i dag.Vi vill inte tillbaks till det livet då Peter var arbetslös...blää känns som vi nu börja se ljuset i tunneln rent ekonomiskt. Det känns så skönt!


Vi håller på med Wictors rum halva väggen är reglad och jag har målat fönstret 2 gånger (trejde i dag) och sen har jag spacklat på väggarna. Ge mig på att regla eller tapetsera vågar jag nog inte. Får maken min göra när han kommer hem.


Är så slö och hade velat ha en ligga på soffan dag..men som ensamstående kan man inte det alltid något man måste göra ;-)


Nu fixa mat till mina <3 sen måla....

Hörs!!

Ovido - Quiz & Flashcards