Idus

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Ida - 7 oktober 2010 21:59

Ska bära in min lilla loppa till sängen och ta min pratkvarn som har fått vara uppe länge. Kände inte för att tvinga honom i säng. Dels för att vi inte behöver upp i morgon och sen för att han sov mycket i går och ganska länge i dag.

I morgon är det lite mer städning,tvättning och ett besök på soptippen när maken kommer hem. Ska måla lite vattenfärg med barnen och fortsätta på pärlhalsbanden med :-)

Sov gott!

Av Ida - 7 oktober 2010 21:47

Lite som eventuellt åker ner i vagnen om vi kommer till Ikea


Lampa till Wictor

SMILA STJÄRNA Vägglampa blå Djup: 7 cm Diameter: 28 cm Sladdlängd: 2.5 m

Denna önskar Wictor sig

SKOJIG Vägglampa grön


Matta

RINGUM Matta, kort lugg röd Diameter: 70 cm Max. lugghöjd: 9 mm


Lampfot

HEMMA Bordslampfot svart Höjd: 35 cm Fotbredd: 13 cm Fotlängd: 13 cm Sladdlängd: 2.0 m


Lampskärm

FANSTA Skärm röd Diameter: 14 cm Höjd: 15 cm

 

Lite smakprov bara, vill ju spara mig till gekås med :-)


Av Ida - 7 oktober 2010 21:39

...kommer vår älsklings Peter hem. 1,5 dag senare än han vanligtvis har gjort innan. Det äår inte så många veckor kvar i Mönsterås nu så det erbjuds lite övertid. Kan ju vara bra att få lite komptimmar och lite extra i kassan.

I dag har jag passat på att städa,röja och rensa. Allt inför renovering. Wictor har piggnat till under kvällen och kry nu. Hoppas vi ska kunna ta en tripp till Ikea i helgen. Wictor ska få en säng till sitt nya rum.

KURA Vändbar säng mörkblå Längd: 209 cm Bredd: 99 cm Höjd: 116 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 90 cm

I och med att jag har vabbat och kunnat städa samtidigt som jag har tagit hand om barnen kan vi ha en lugn och mysig helg allihop. Behövs nu när det bli färre dagar med Peter.


NU!

Av Ida - 7 oktober 2010 21:23

Nuj funkar vårt internet på datorn, tele2 hade gjort något galet. men skit i det nu är det fixat. Det betyder BILDER :-)

Mycket roligare att läsa en blogg med bilder i. Lättare med.

Lättare att skriva också, mycket stavfel när jag skriver via iphonen.

Lägger in 160 bilder nu. Ni får inte se alla men några :-)


Barnen gungar på lekplatsen i Skövde

  Åker kana


Maja gumman <3

    

Våra älsklingar!


Wictor tuffing <3

     


Av Ida - 7 oktober 2010 07:35

Lyckades få några timmars sömn, skönt och tur för då orkar man lättare med dagen. Wictor känns sval nu så man kan ju hoppas att det fortsätter så. Kallt i huset är det så jag får sätta upp värmen tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards