Idus

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Ida - 21 oktober 2010 19:32

När vi var hos goda vännerna Svenne och Madde för ett tag sen så tittade vi på Peter Pan. Med barn som var trötta hann vi inte se klart den. Dagen efter sa vi att vi kör och hyr den, men den fanns inte..VI tänkte äh,vi kör och köper den. Hittade inte den någonstan, vi tittade i Skövde när vi var där men utan resultat. Har även tittat på cdon och andra internet sidor men den finns inte.Står att den har utgått, sjukt!!

Nu har min fina Lina hittat en annan variant som hon köpt. Men hoppet om tecknade Peter Pan finns kvar!!'




Denna har Lina köpt åt mig

Hook med Robin Williams



Av Ida - 21 oktober 2010 19:02

Kungarna av Tylösand

Fy vilket program ändå måste jag se det :-)

Hur har de hittat dessa fån?

:-)

Av Ida - 21 oktober 2010 17:20

Måste ge tummen ner till City gross i Karlshamn.... Inte ofta jag handlar där men i dag tog jag det. Det är ju kul med variation. Men vet i katten när jag gör det igen. Det är ta mig tusan alltid suuuper långa köer där och knappt inga kassor öppna. Inget för mig med tålamod noll!!

Coop gillar jag bäst!


Blev så trött nu när jag satte mig nu...bättre att köra på tills dagen är slut annars orkar man inte med det man måste göra. Vi ska äta lite god mat och efterrätt nu när maken i huset är hemma. Sen mys i soffan innan jag slocknar i sängen. Brukar köra tidigare till jobbet på fredagarna för att få undan sånt som ligger och väntar blir nog 2 timmar innan i morgon. Om jag orka ;-)


Bilderna från gårdagen:

               

Av Ida - 21 oktober 2010 06:43

Har kommit på att om jag startar en film på morgonen Inne i sovrummet så vaknar barnen bättre. Jag slipper tjata och gnälla på dem och de vill aldrig stiga upp. Nu däremot går det bättre de vaknar snabbt och ligger och piggnar till bättre och mycket snabbare! Det går ganska bra när vi ska stänga av :) man får förvarna dem liiiite. Säger att om en stund stänger jag av tvn för då ska vi till dagmamman.Idag kommer Peter hem! I morgon, fredag har jag min sena fredag inte roligt! Men vet att det inte känns så jobbigt när man väl är där. Helgen smygstartar vi eventuellt med renoveringen.Helt annan sak , har börjat få blåsor i munnen vilket betyder förkylning oftast. C- vitamin i massor så jag slipper det! Barnens näsor rinner men det hör ju liksom denna årstiden till.

Ovido - Quiz & Flashcards