Idus

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Ont

Av Ida - 15 oktober 2010 20:59

Fick min hormon spiral insatt idag. Har ont nu, en molnande värk som tar över nästan allt tänk. Lättretat blir man med. Det gjorde ont vid bytet av spiral, höll på att svimma och fick sitta på kanten och dricka lite vatten innan jag kunde resa mig och klä på mig igen. Blää!!När jag var klar åkte vi till Kristianstad, Peter skulle kolla något och vi tog en tur på stan. Det gick bra! Det är värre nu när man ligger still..Nu ska jag sova. Hade först köpt gott vin till i kväll, by the river så klart. Men det får vänta tills i morgon kväll! Ska bli gott!! :) i morgon är det gympa och handboll på förmiddag. Resterande tid av dagen är lugn. Ska göra det som faller oss in.då blir inte måstena så jobbiga :)

Ovido - Quiz & Flashcards