Idus

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Ida - 8 oktober 2010 19:01

Var och handlade (IGEN) med barnen innan. Hade tänkt att bara jag och Maja skulle åkt men Wictor blev jätte ledsen. Så an fick självklart också följa med.

Inte kul att handla en fredag eftermiddag/kväll. Mycket folk och barnen röjjde.:-)

Fixade till lite "kycklingtacos", det var mycket gott.


Maken min är sjuk och sängliggande eller soffliggande. Halvtråkigt faktiskt!!

Barnen ballar ju ur så fort Peter kommer hem och testar ALLA gränser. När vi är själva har vi det såå lugnt oc mysigt!

Men mycket att deras sätt är garanterat för att visa att de saknat sin pappa <3


  

Nu ska chokladen fram till maken och barnen. Jag tar nog några vindruvor.

Snart hållt mig borta från godis och chips i 3 månader. Men endel dagar är suget stort vill jag lova.

Mysig fredagkväll på er

Av Ida - 8 oktober 2010 10:57

Pratade med maken innan. Hans tur IGEN att ha feber...NU får det sluta.

Tråkigt för Peter tråkigt för oss...eller mig som får 3 barn i helgen ;-)


   <3

Hoppas jag ska slippa få feber tycker verkligen jag har haft min beskörda del!

VI får helt enkelt se hur det blir med Ikea,barnens gympa och göra trädgården höstfin.





Av Ida - 8 oktober 2010 10:11

Jag älskar barnkläder!

Det är lättare att köpa kläder till barnen. De är ju fina i allt! <3

Nu när de börjar bli äldre vill de vara med att bestämma. Wictor gillar spindelmannen, batman och blixten kläder. Maja gillar hello kitty och kläder med hästar på.

Nu ska även kläderna vara  praktiska och lekvänliga i mer utsträckning än innan.

Just nu känner jag att Wictor har kläder som han gillar och som jag tycker är fina och tuffa.Till Maja är jag fortfarande på jakt efter favorit plaggen.

Jag tror att alla föräldrar har plagg som de bara älskar att klä sina barn i.

Maja har lämna bodystadiet och är nu stor tjej. Lite svårt för mamma Ida att tänka om..


Lindex

Tunika - 80% Bomull,20% PolyesterKlänning - 100% Bomull

Byxa - 98% Bomull,2% ElastanT-shirt - 100% Bomull


H&M

 

Kappahl

, 452748, 485441, 715607

, 466268, 452698, 464453



Av Ida - 8 oktober 2010 09:13

Jag tycker om höst och vinter.

<--------------Jag har lagt upp en omröstning

  

Av Ida - 8 oktober 2010 08:56

Jag har gjort bloggen lite höstfin.

Höstfin hade vår trädgård också behövt bli. Tar det söndag eller nåt.

Sovit gott i natt trots att jag hade lite svårt att somna. Maja väckte mig mitt i en dröm om Persbrant,hahaha!

Jag tycker inte att han är dirket tilltalande mest obehaglig. Tur inte jag var med i drömmen :-) 


Idag är det fredagsmys! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards