Idus

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Ida - 12 oktober 2010 18:44




Vart kan man hitta dessa då?

Gekås såklart :-)

Hoppas de har dem kvar när vi ska dit i december!

Av Ida - 12 oktober 2010 18:10

Har inte så mycket att skriva faktiskt,all min kraft går till att fungera. Är så trött och lite nere. Kom idag på varför, ägglossning.... Bläää för att det ska påverka mig så mycket.

Har fått ca 10 timmars sömn natten som var men känner mig ändå såå slut.


Wictor har haft växtvärk i natt så jag har fått massera hans ben så han har kunnat somna om.Kommer själv i håg hur ont det gjorde när man hade växtvärk som liten. 


I morgon börjar jag tidigt och slutar tidigt. Sen hämta barnen och vara med dem några timmar innan jag ska lämna dem igen för att bege mig till jobbet för APT.

Kvällsaktiviteter är inte kul när man är själv med barnen. Jag vill att barnen ska få det lugnt på kvällarna i veckorna. Därför är det inte kul att ordna barnvakt och ge sig i väg. Men får ju göra det ändå....


Nu ska jag sluta skriva,inget kul när jag är negativ.

  

Ovido - Quiz & Flashcards