Idus

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Ida - 11 oktober 2010 19:52

Vilken dag... gick tidigare från jobbet och kunde därför hämta mina guldkorn lite tidigare. Sen direkt in till stan igen för att hämta ut min hormonspiral jag ska få insatt på fredag. Så klart hade läkaren inte skrivit ut den så vi fick gå till gyn och reda ut det. Sen handlade vi storasyster present till en kompis till barnen som går hos samma dagmamma och blivit storasyster idag. Den körde vi och lämnade i hennes brevlåda. Är nog uppskattat med post :-)


Sen hem och laga mat. Nu ligger vi och tittar på Nils karlsson pyssling och är trötta alla tre.

Jag har gjort en hälsoundersökning vi gör genom jobbet på nätet. Sist vi gjorde den var jag gravid med Maja och resultatet då blev inte bra hahaha! Inte denna gången heller ska jag tala om. Sist jag kollade mitt bltr var det högt, jag har ont i nacke/rygg och har inte haft möjlighet att komma i gång med träningen när Peter inte jobbar hemma. Skit tillfälle att göra en hälsoundersökning. Hade den gjorts förra terminen hade resultat varit annorlunda vill jag lova. Men å andra sidan har jag ju alla min "bekymmer" under kontroll och låter inte det dåliga resultatet påverka mig så värst.


Ovido - Quiz & Flashcards