Idus

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Ida - 6 oktober 2010 23:24

Jaa det känner jag mig. Wictor är så dålig. Har fått ner febern men han vaknade och hostade/kräktes. Sen av trötthet var han lite borta... Fick liksom inte kontakt med honom riktigt och han spottade runt sig. Peter brukar få lugna mig när wictor är sjuk för jag tycker det är såååå obehagligt. Vet att jag reagera så med tanke på hur många gånger vi fått åka in med honom. Nu är jag hemma själv och känner att jag kommer vaka hela natten pga oro. Buhu!!! Oroar mig klart när Maja också är sjuk men mer normalt och måttligt då än nu!! Nu vill jag ha Peter hemma,!!!!

Av Ida - 6 oktober 2010 18:23

Fick hämta wictor efter lunch i dag. Han har feber och har hudvärk. Något som verkar gå nu. Jätte tråkigt att han är sjuk och trist att behöva vara hemma från jobbet.... Barnen är viktigast då!!Nu vilar vi soffan . Maja sover efter en tidig dag, de var hos dagmamman redan halv sju. Jag börjar också bli trött så snart blir det sängen. Ska försöka rensa i morgon och ladda ett släp med skräp tills Peter kommer hem. Så tömmer vi det på fredag. Peter kommer ju inte hem i morgon som han brukar utan ska jobba över lite. Kommer hem på fredag i stället.Idag har jag tillsammans med Lina bokat övernattning i Ullared. Vi ska slå några flugor i en smäll där i december utan barn. Jag och Peter firar tio år i år Lina och Shorty är goda goda vänner som vi parvis umgåtts tillsammans med i nio år av dem. Vi ska handla julklappar,dricka vin och vara barnfria. Åhhh vad vi längtar!!!Ska ta hand om lilleman nu <3

Av Ida - 6 oktober 2010 05:39

Uppe med tuppen.wictor har sovit så oroligt, vaknat ca en gång i timmen. Haft ont i huvudet, det klagade han på i går hos dagmamman med. Konstigt! Klockan halv 5 gav jag med mig och satte i gång en film åt honom. Undra om han håller på att bli sjuk. Skulle inte förvåna mig alls. Vi är inget annat än sjuka här ju...

Ovido - Quiz & Flashcards