Idus

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Ida - 19 oktober 2010 20:26

Ja det har jag ätit idag i gott sällskap!

Min snälla syster hämtade barnen åt mig. Hon och Frida ska sova här då pappa Johan är i väg. :-)

Barnen ska lämnas tidigt i morgon. Sen är min syster snäll och hämtar barnen. Jag sluta tidigt så jag ska ha en efter middag med mina fina barn <3


Känner mig ganska tom och inte så positivt..skriver mer i morgon förhoppningsvis piggare och positivare :-)


  

Av Ida - 19 oktober 2010 20:18

När människor berättar om någon och var de gjort, typ vart de firade midsommar... Hur säger de det då??

För när den som fått det berättat för sig inte säger vem som berättat blir det lustigt. Känns obehagligt.

Utan att veta på vilket sätt människan sagt det känner jag först, SKÖT DITT!

Men med all säkerhet ingen som berättat med elakhet.... bara jag som känner en obehag känsla och går igenom alla man känner.

Ja ja kryptiskt, sorry! Skrev detta mest för mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards