Idus

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

stan

Av Ida - 23 oktober 2010 17:19

När Peter och Wictor var på handbollen gjorde jag och Maja stan. Vår första egna tjejtur på stan :-)

Såå mysigt så jag hoppas vi får fler sådana. Efter någon timme kom Peter och Wictor och gjorde oss sällskap, vi fikade och handlade vantar till barnen.

Men oj vilken tid det tar att gå på stan en lördag, jätte många träffade vi på och pratade med det var kul.


Dagen på stan avslutades dock inte så kul, vår fina son har fått tillbaka sin avskyvärda sida..Han rymmer. Han gjorde ju det endel när han var ca 2 år och nu får vi en dos till alltså. Kan meddela att jag blir GALEN på det och till skillnad på när han var 2 då man blev livrädd blir jag nu mer arg.

Nu kan jag i den ilskan känna jag skiter i han!!! Det gör jag ju såklart INTE men känner så.

NU är han hos mina föräldrar han skulle flytta men sen när de kom ville han försäkra sig om att vi kom och hämtade honom. Självklart gör vi det <3

    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards