Idus

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Ida - 21 februari 2011 11:12

 Tack till er som tittar in här:

http://www.fritidsresor.se/historien/?film=871


Ni hjälper mig klättrar upp på topplistan och jag vill gärna fortsätta med det. Så fortsätt titta in , varje dag!!!!!!!!

http://www.fritidsresor.se/historien/?film=871

Av Ida - 21 februari 2011 11:03

Veckan inleder vi med lite VAB.

Wictor har varit slö hela helgen och var lite varm igår kväll så vi stannar hemma i dag. Måste vara frisk och kry till i morgon för då är det öronläkren och hörseltest på schemat.

Det ser Wictor fram emot. Maja ska lämnas till dagmamman under tiden.


Under morgonen/förmiddagen har vi myst i sängen till Pippi och dammat lite. I dag och i morgon ska här städas. Putsa fönstrena väntar jag med till helgen.

Idag ska jag på ett hemligt möte, ni får reda på det tids nog....


På onsdag kommer kompisar på efermiddagen, det ska bli väldigt kul!!


Torsdag jobbar jag änge och Peter kommer hem.


Fredag hade jag velat vara ledig vi hade behövt kolla upp lite saker till kommande projekt. Men inte säkert det kan ordnas då jag är sen. Helgen är obokad, än så länge.



Ovido - Quiz & Flashcards