Idus

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Ida - 9 februari 2011 19:49

Dagen började med gnäll och skrik. Maja vaknade en stund innan klockan skulle ringa och hade drömt något.

Hon var fruktansvärt arg på mig och Wictor och hon lugnade inte sig för en bra stund efter.

När hon sen skulle väckas var humöret ännu sämre. Inte roligt att lämna barnen arg och irriterad. Som tur väl var försvann ilskan snabbt.

Slutade tidigt och gick på gympan. Roligt!

  


Annars håller sig min trötthet i sig. Kan bero på att tantröd varit på besök ett bra tag nu :-(

Somnade vid 20 i går och hoppas snart få stänga mina blå.


Vågen var min vän i morse. Men har en känsla av att den ska visa plus i morgon....inte för att jag på något vis fuskat men det bara känns så.

Jaja vilket som så får det inte mig att "fuska".


I morgon kommer Peter hem och då väntar en lite suprise för honom. Jag har gjort ett kort (stort). Vi ska få egentid på lördag, vi ska på bio. ÅsaNisse filmen. Ska bli mysigt att få vara med min man utan barn som avbryter mitt i samtalet ;-)

God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards