Idus

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Ida - 14 februari 2011 18:59

Så tror jag jag sammanfatta denna kommnde veckan. Veckan har i och för sig redan börjat och den började med ett fruktnsvärt besked för någon jag känner...Ledsen!

Efter detta finns det inget värt av skriva egentligen....Men hur som helt så snurar livet vidare trots vad som händer....


Veckan:

En kollega slutar, väldigt väldigt tråkigt.

Ut och äta med "gamla" kollegor, super kul!!

Träffa vännerna <3 på lördag, hoppas på bebisgos!

"Egentid" på fredag..vilket betyder mindre tid med maken...blandade känslor!



Av Ida - 14 februari 2011 18:16

Dagen började allt annat är kärleksfullt. Maja somnade i går kväll på ett uruselt humör. Skrek och var ledsen så jag var nästan 100 på att hon skulle bli sjuk. Det trodde jag i morse när jg väckte henne och hon fortfarande var på ett otroligt argt humör. Hon är lite förkyld och hes, hesheten beror på att hon SKRIKIT.

   Maja arg (gammal bild)


På jobbet var en av mina arbetskamrater hemma så vi har varit en man kort. Men det var inga problem. Lite kärleks pyssel hann vi med.

Fick stanna på jobbet 2 timmar längre.

Hämtade sen hem 2 underbart pigga och glada barn som verkligen haft en dag i hjärtats tecken. Hjärtformad mat och pyssel. 


Nu i eftermiddag har vi myst till Madicken <3


Blir sängen tidigt för jag ska börjar 2 timmar tidigare i morgon. Min andra vecka med nästan 100% jobb. Det känns. Konstigt hur snabbt man ställer in sig på 80% jobb. Men måste ställa upp för kollegorna plus att det faktiskt ger mig lite tid att ta ut lite ledighet att spender med familjen.


http://www.fritidsresor.se/historien/?film=871

Av Ida - 14 februari 2011 18:00



http://www.fritidsresor.se/historien/?film=871


Titt in om och om igen och hjälp mig att visa min familj hur mycket jag älskar dem! <3

                


Ovido - Quiz & Flashcards