Idus

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Ida - 2 februari 2011 20:01

Som jag skrivit innan så är vår helg obokad, skönt!

Men samtidigt är jag sugen på att hitta på något. En hotell helg hade varit kul,ett besök i Malmö,IKEA, Skövde eller middag med vänner.

Jag har min sena fredag så att åka i väg hela helgen känns sisådär, vi skulle kommit i väg så sent på fredagen. Sen tror jag inte Peter är sugen på att gör något....

Jag hoppas vi snart kan träffa vännerna i Skövde, saknar dem! Hade varit roligt att kunna överraska dem med ett besök...

    


Jobbigt med sura människor som inte själva bjuder till!

Av Ida - 2 februari 2011 17:39

Dag 3 med LCHF


Känner mig piggare.

Äter god mat och fläskar på med sås utan att skämmas!

Gått ner i vikt men vet samtidigt att jag inte ska väga mig mer än en gång i veckan.


Idag har jag ätit.

Frukost: Cloeslaw, ägg och sallad

Lunch: äggröra, sallad och kryddkorv

Mellanmål: Turkisk yoggi med linfrö

Middag: Lax, böngroddar, sås, sallad

Av Ida - 2 februari 2011 17:27

Jag gillar HM som ni säkert har förstått ;-)

Just nu har de lite rea, TODAY.

Detta är mina gobitar.

 Snygg skinjacka 149:-

 Jeanskjol 89.50:-

Linne 19.50:-

Leggings 24.50:-


Tröja 89.50:-



Av Ida - 2 februari 2011 17:20

Började dagen med SKRIK från en trött Maja. Men det gjorde inget för jag var på så gott humör. Var...under dagen tappade jag det och föll platt som en pannkaka.

I morse bestämde barnen och jag oss för att vi skulle gå på gympan efter jag hämtat dem och det gjorde vi. Där på något sätt kom det god humöret smygandes tillbaks. Att se och få vara med barnen gör så gott.

Jag hoppas att jag i morgon vaknar med samma goda humör som i morse :-)


I morgon kommer Peter <3 hem. Jag jobbar länge så det blir inte mycket tid tillsammans allihop men barnen får pappatid och även på fredag då de är lediga tillsammans.

    

Ovido - Quiz & Flashcards