Idus

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Ida - 15 februari 2011 19:00

I detta hotellet har jag blivit förälskad i


http://www.fritidsresor.se/resa/spanien/gran-canaria/bahia-feliz/blue-village-las-pitas/?season=vinter-10-11

Har börjat fantisera och drömma om hur härligt det skulle vara. Det ska bli av på ett eller annat sätt.

http://www.fritidsresor.se/historien/?film=871

Av Ida - 15 februari 2011 18:29

Vilken tur att man glömmer hur jävligt det är med trotsen melln gångerna. För annars hade jag inte orkat med.

Maja är i en dunder trots period. I morse skrek hon så jag trodde jag skulle få lämn henne i pyjamas hos dagmamman. Men jag lyckades få på kläder och bar ut henne i bilen och sen skrek hon tills jg lämnade henne.


När jag hämtade börjde hon igen och har sedan dess varit arg och skikit på mig. Hon "vill inte ha" mig, "tycker inte om" mig och så vidare.

Hatar denna trots och den knäcker mig nästan helt ärligt, känner mig så ledsen...jobbigare när man är själv också...


Hon lider ju också utav det. Jobbigt att inte veta vad man vill och att vara så arg hela tiden.


Hoppas det snart vänder och hon blir min goa Maja igen.


  

Av Ida - 15 februari 2011 17:43


Glöm inte titta in MÅNGA gånger!! :-)


http://www.fritidsresor.se/historien/?film=871


TACK

Av Ida - 15 februari 2011 17:22

Jag har bestämt mig, har velat ett tag. Vill inte skriva mer just nu.


Livet är för kort för att göra saker man inte tycker om. Jag är en fegis...går hellre och stampar än att ta i tu med saker.

Jag har pratat med min älskade make som säger,KÖR!

I morgon då, då ska jag.....





Ovido - Quiz & Flashcards