Idus

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ida - 7 februari 2011 20:19

1 av 3 sover. Maja tog sig en lur efter att jg hämtat dem hos dagmamman. Inte bra men men.

Försöker få henne att sova nu men hon ska inte den lilla nippertippan. VIlket betyder att inte jag heller kan får sova.

Tidig dag på jobbet och ännu tidigare för barnen så sova nu vore det bästa.

  

Av Ida - 7 februari 2011 18:01

Första dagen "själv" när Peter åkt i väg för att jobba är bäst. Så skönt att få vara själv med barnen. Onsdagen är värst då saknar jag Peter och det börjar kännas att man fixat med allt i några dagar.

Men som jag sagt innan så passar detta livet oss perfekt på många sätt och vis.

Jobbat över idag så det blev bad för Wictor ett önskemål. Jag stekte pannkakor LCHF. Shit så mäktiga orkade typ 1,5 pannkaka och är fortfarande proppmätt.

Dag 8 har jag minskat 3,5 kilo. Kunde gått i denna takten ett tag till. Då hde jag nog kännt mig lite bekvämmare att gå på den där klassåterträffen i april (högstadieklassen).


Nu ska jag fortssätta kolle resor, såå härligt att göra det!

Ovido - Quiz & Flashcards