Idus

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Ida - 18 september 2010 20:13

Min halsbränna sätter stopp för mycket av myser! :( kan inte äta efter kl 18 det är lättare att hålla sig från det i veckorna men när helgen kommer blir det svårare. Kan inte dricka något med kolsyra ... Ligga och sitta är värst.. Blää!!Har halsbränna i perioder, antagligen i perioder av stress. Vet ju att det går över men jag har ju inte TÅLAMOD!! ;)har ni några tips på vad som kan lindra mina besvär?!

Av Ida - 18 september 2010 14:13

Oj vad jag hunnit med mycket idaag. Dammsugit och torkat golven, putsat fönster, varit barnvakt till Frida, lagat lunch och röstat! Hoppas att så många som möjligt röstar. Vi vill ju ha ett bra Sverige eller hur?!Nu är vi på väg till Kristianstad, Peter behövde något på biltema. Hopppas vädret håller i sig så det inte regna för då är det inget kul med tivoliparken.Sen i kväll bli det god mat och tända ljus men min <3

Av Ida - 18 september 2010 08:18

Igår hade Maja ont i ena örat :( hon är förkyld lilla loppan. Fick ge Alvedon och sen gå med henne tills hon tillslut somnade :( hoppas hon är piggare, vi ska vara barnvakt till lilla Frida på förmiddagen. Peter är i väg och övningskör. När han kommer hem ska vi lämna Frida, rösta och sen köra till Kristianstad. Tror det blir lite lek i tivoliparken med lite fika :)

Ovido - Quiz & Flashcards