Idus

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Ida - 10 september 2010 20:50

Vill börja inlägget med att säga grattis till lisa och Martin som fått en lite Leo i dag! Viggo har blivit storebror. Så kul!


Sen grattis till min farmor som fyller 84. Där har vi varit och ätit smörgåstårta och fikat. Var väl helt ärligt inte så pigg på det då jag jobbade till 16,30 i dag men kände att jag minsann fick ställa upp. Sen när vi kom dit visade det sig att en av mina kusiner med familj och min farbro och hans fru också var där. Jätte kul då vi knappt ses. Kankse på sin höjd 1 gång om året. Så det var kul. Mina kusinbarn och farbrors fru, sen jag och Wictor och Maja gick till en lekplats i närheten. (tips; Lekplatsen vid sölvesborgs tågstation)

Dit kom även mina brorsbarn sen. Blev en väldigt lyckad eftermiddag och kväll. Nu är jag trött då jag bara precis hann hem och klä om innan vi begav oss igen.


Skriver mer i morgon. Nu tänder maken ljus i det nystädade hhuset. Min man kan <3

Ovido - Quiz & Flashcards