Idus

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Ida - 9 september 2010 19:39

Fy sjutton vad min kropp inte är med mig längre :-(

Lider av det. Finns endel som säger; "Tror du känner efter för mycket."

Tror inte det!! Jag vill inte må dåligt. Det är inte så att jag direkt inte försöker. För tro mig det gör jag. Jag vill inte gå hemma och ha ont eller må dåligt!


Så nu fick jag ut det ;-)


Idag fick vi mat hos mina fina föräldrar igen. Syster Emma och ennes familj var också där.

När vi skulle hem ville inte Wictor med. Han är kvar och vi ska hämta honom om en stund :-)


Tror jag ska lägga mig i soffan och sluta gnälla är för er :-)


Passa på att mysa med min man och barn!!

Av Ida - 9 september 2010 19:28

Kollade lite på fejjan innan oh blev en smula mirriterad, varför?

Jo det är här med jultidningar.



Det börjar knackas dörr innan man lagt undan sommarkläderna bara det.
Men när man öppnar är det ju små barn som står och säljer och försöker skrapa ihop till premiern de tittat ut och vill lyckas få. Självklart hjälper man som förälder till, kanske tar med till sitt jobb osv för att barnet ska få sälja lite till.


Nu på senare år är det fan föräldrarna som säljer!!!!! INTE KLOKT!

Åter till fejjan där är det en som till och med där lagt ut ett stort inlägg om köpa jultidningar.
LÄGG NER!


Är det inte barnens grej? Kan de inte få lösa sin försäljning själva med lite hjälp och stöttning av föräldrarna?

Vill man inte som förälder att sitt barn ska lära sig något när de säljer jultidningar som ansvar mm?

Föräldrarna ska väl inte behöva sälja åt dem också?!?!?!


Vad tycker ni??

Ovido - Quiz & Flashcards