Idus

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Ida - 20 september 2010 20:09

Jag hade tid hos läkaren i dag för att gå vidare med mig och mina problem. Han konstaterade att min yrsel och huvudvärk beror på min rygg och nackont.Vi hoppas!! Typiskt att man en sån här dag är mycket bättre än vanligt.Maja blev undersökt i sina öron då vi misstänkt öroninflammation i ena örat men var osäkra. Men visst var det Så och i båda öronen, rejält lilla loppan!!Nu somnar jag snart skriver mer i morgon!

Av Ida - 20 september 2010 19:56

Hela dagen har det kännts som att vi har ett nytt Sverige. Att vi är på påväg mot något nytt i ett rasande tempo.... Mot något bra? Jag vet inte men tror INTE detta kan leda till något bättre. Men över bevisa mig mer än gärna!!!Låter kanske överdrivet att man kan känna att man vaknar upp till ett nytt Sverige. Kanske gjorde flera det vid förra valet de anade var det skull bära hän.Det har de sista veckorna slagit mig att vi faktiskt kan bli svårt sjuka och medmänsklighet och empati inte finns med i bilden. Kanske dags att börja vässa mina barn tungor och armbågar!!

Ovido - Quiz & Flashcards